انواع خدمات فرز cnc

انواع خدمات فرز cnc

خدمات فرزکاری، برش، سوراخ کاری و لبه کاری با انواع دستگاه CNC با بالاترین دقت و کیفیت انجام می‌شوند. شاید در گذشته فرز کاری انواع متریال چوبی، فلزی و پلاستیکی با ابزارآلات دستی انجام می‌شد، اما امروز کنترل عددی کامپیوتری امکان انجام انواع خدمات فرز CNC را فراهم کرده است.

در سازوکار خدمات فرز سی ان سی، طرح اولیه از قطعه مورد نظر با تمام جزئیات و ریزه‌کاری‌ها در کامپیوتر طراحی می‌شود و فایل رایانه‌ای برای اجرای برش روی ماده اولیه الگو قرار می‌گیرد.

✅ قیمت انواع خدمات فرز cncبستگی به متریال و تعداد و تجهیزات
✅کارگاه انواع خدمات فرز cncپارس صنعت عطاریان
✅دستگاه های انواع خدمات فرز cnc مدرن ترین و به روز ترین دستگاه های دنیا
✅کیفیت و تضمین انواع خدمات فرز cnc بهترین متریال با گارانتی و خدمات پس از فروش
آموزش انواع خدمات فرز cncثبت سفارش و آموزش برای سازمان ها

برای انواع خدمات فرز CNC (Computer Numerical Control miling ) کد نویسی طرح اولیه، برش‌های دستگاه با چند محور اصلی را هدایت می‌کند که در نتیجه برش‌ها، مواد اضافه جهت ساخت قطعه حذف می‌شوند. تیم متخصص و حرفه‌ای کارگاه پارس صنعت عطاریان با سال‌ها سابقه درخشان در زمینه ساخت قطعات صنعتی، بهترین خدمات فرز سی ان سی را در کوتاهترین زمان ممکن خدمت شما عزیزان ارائه می‌کند.

در این مقاله قصد داریم نسبت به انواع خدمات فرز cnc بپردازیم . کارگاه پارس صنعت عطاریان پیش رو در ارائه خدمات فرز cnc آماده پذیرش انواع سفارشات می باشد.

خدمات فرز cnc چوب

یکی دیگر از خدمات فرز سی ان سی که در کارگاه پارس صنعت عطاریان صورت می پذیرد خدمات سی ان سی چوب کابینت می باشد. این خدمات شامل طراحی چوب وکیوم کابینت های آشپزخانه و کمد های منازل و شرکت ها می باشد که توسط متخصصین شرکت ما به صورت ماهرانه انجام می گیرد.

توجه داشته باشید که اگر بخواهید از خدمات فرز cnc شرکت ما استفاده کنید می توانید ابتدا چیدمان کابینت ها و کمد ها را به صورت سه بعدی در نرم افزار مشاهده و بازبینی کرده و اگر مورد پسندتان واقع شد، آن را تایید کرده تا توسط نیروی مجرب شرکت ما در سریع ترین زمان ممکن و با قیمت بسیار منصفانه انجام بگیرد.

انواع خدمات فرز cnc
انواع خدمات فرز cnc

خدمات فرز cnc فلز

ارائه خدمات فرز cnc فلز یکی دیگر از خدماتی است که در این شرکت انجام گرفته و مورد توجه مشتریان واقع شده است زیرا خدمات فرز cnc فلز که توسط متخصصین شرکت ما صورت می گیرد بسیار با کیفیت می باشد و ارسال قطعات ساخته شده در این شرکت به صورت اینترنتی به کل کشور امکان پذیر می باشد.

مهمترین خدمات ارائه شده در این شرکت شامل طراحی و ساخت انواع قالبهای وکیوم فرمینگ، ساخت اشکال یونولیتی، تزریق پلاستیک، سوراخ کاری و براده برداری از تمام سطوح فلزی در ابعاد کوچک و بزرگ و تولید قطعات مرتبط با مصارف صنعتی می شود. قیمت مناسب و دقت بالا از جمله مزیت های استفاده از خدمات فرز cnc این شرکت می باشد.

خدمات فرز cnc 
خدمات فرز cnc

خدمات فرز cnc آلومینیوم

در شرکت ما با در اختیار داشتن دستگاه پیشرفته فرز cnc، ساخت انواع پانل های آلومینیوم کامپوزیت به صورت مکانیزه انجام می گیرد که مهمترین خدمات فرز cnc آلومینیوم در این شرکت شامل کنترل سرعت حرکت، تعیین مسیر حرکت، برش و شیار ورقها می شود.

توجه داشته باشید که هر طرح و مدلی را که مورد نظر داشته باشید که امکان ساخت آن به صورت دستی وجود نداشته باشد و یا نیاز به تهیه شابلون و صرف زمان زیادی داشته باشد توسط نیروهای باتجربه شرکت ما با استفاده از دستگاه سی ان سی صورت می گیرد.

نکته قابل توجه این که استفاده از خدمات فرز cnc شرکت ما به شما این امکان را می دهد که برای ساخت پنل های آلومینیوم سریعتر عمل نموده و در نتیجه در انجام پروژه خود سرعت چشمگیری داشته باشید.

جهت مشاهده انواع نمونه کارهای ساخت قالب روی لینک های زیر کلیک نمایید :

کاربرد خدمات فرز CNC چوب

پس از فلزات، پرکاربردترین متریال برای ساخت قطعات مختلف، چوب است. انواع چوب وکیوم کابینت‌ها، کمد و قفسه با دستگاه CNC برش می‌خورند و به شکل لازم مبدل می‌شوند.

برای طراحی قطعات قفسه، کمد یا کابینت‌های چوبی تنها لازم است افراد طرح مد نظر خود را با کمک متخصصین به فایل کامپیوتری تبدیل کنند که با کد نویسی و ماشینکاری عددی روی چوب اجرا شود. پس از ایجاد طرح اولیه، امکان بررسی و تحلیل شکل قطعات وجود خواهد داشت که در ارائه بهترین نتیجه به کمکتان می‌آید.

کاربرد خدمات فرز CNC آلومینیوم

انواع پانل‌های آلومینیومی با طرح‌ها و ابعاد گوناگون در کارگاه پارس صنعت عطاریان طراحی و تولید می‌شوند. ساخت پانل‌ها، ایجاد برش، تراش و سوراخ کاری در آلومينيوم با بهترین کیفیت و دقت در مجموعه ما امکان پذیر است. برای سفارش این محصولات تنها کافیست خدمات فرز سی ان سی کارگاه پارس صنعت عطاریان را در مرورگر خود جستجو کنید و در کوتاهترین زمان ممکن، قطعات مورد نیاز را تحویل بگیرید.

خدمات فرز CNC فلزات در کارگاه پارس صنعت عطاریان

به دلیل مقاومت بالای فلزات و کاربرد گسترده‌ای که در قطعات صنعتی و ماشین آلات دارند، خدمات فرز CNC فلز بسیار مورد توجه شرکت‌ها و تولید کنندگان هستند. انواع خدمات فرز سی ان سی فلزات، شامل خدمات برش و براده برداری سطح فلز، ساخت قالب‌های وکیوم فرمینگ، قالب تزریق پلاستیک، ساخت اشکال متنوع یونولیت با ابعاد گوناگون و همچنین حکاکی و طراحی روی فلزات با بالاترین کیفیت در مجموعه انجام می‌شوند.

برای سفارش فرز کاری ابتدا طرح اولیه کار در نرم افزارهای پیشرفته کامپیوتری به صورت سه بعدی ترسیم می‌شود، مورد بررسی کارشناسان قرار می‌گیرد و در صورت تایید روی فلز اجرا می‌شود.

سوالات متداول انواع خدمات فرز cnc 

خدمات فرز cnc شامل چه مواردی است؟

خدمات فرز cnc آلومینیوم، چوب و فلز را شامل می‌شود که تمامی این موارد با بهترین کیفیت در کارگاه پارس صنعت عطاریان انجام میگیرد.

قیمت انواع خدمات فرز cnc چقدر است ؟

بستگی به طرح و نقشه موردنظر و همچنین بسته به متریال مورد استفاده که فلز، چوب یا آلومینیوم است و مقدار لازم برای اجرای طرح دارد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *