معرفی انواع دستگاه CNC

معرفی انواع دستگاه CNC

انواع دستگاه CNC بر اساس فعالیت های که انجام می دهند در مدل های مختلف در بازار مورد استفاده قرار گرفته می شوند. هر کدام از این دستگاه ها محصولات خاصی را تولید می نمایند و این محصولات در صنایع مختلف مانند پزشکی، هوافضا و پتروشیمی مورد استفاده قرار گرفته می شود.

✅ قیمت انواع دستگاه CNCبستگی به متریال و تعداد و تجهیزات
✅کارگاه انواع دستگاه CNCپارس صنعت عطاریان
✅انواع دستگاه CNCمدرن ترین و به روز ترین دستگاه های دنیا
✅کیفیت و تضمین انواع دستگاه CNC بهترین متریال با گارانتی و خدمات پس از فروش
آموزش انواع دستگاه CNCثبت سفارش و آموزش برای سازمان ها

معرفی انواع دستگاه cnc کاربردی و جدید

یکی از عضوهای جداناپذیر زندگی امروزی استفاده از انواع دستگاه فرز cnc می باشد، این محصول در سال های اخیر در سایه پیشرفت علم و تکنولوژی در نمونه های مختلف طراحی، تولید و به بازار عرضه می شود و هر یک از دستگاه های cnc دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند، در ادامه این مقاله به معرفی انواع دستگاه cnc می پردازیم.

به طور کلی این دستگاه ها را می توان در مدلهای دستگاه فرز، دستگاه تراش، دستگاه های روتر، دستگاه برش دهنده های پلاسمای، دستگاه آسیاب، دستگاه تخلیه الکتریکی و دستگاه برش لیزری تقسیم بندی نمود.

انواع دستگاه CNC

شرح کاربری انواع دستگاه CNC

  1. دستگاه فرز که از محبوب ترین نوع دستگاه های سی ان سی می باشد و امروزه بیشترین نوع استفاده از این دستگاه است. این دستگاه از برش های دوار برای شکل دهی به قطعات مختلف استفاده می نماید. از این دستگاه می توان برای تامین عمق، ایجاد زاویه و جهت های مختلف در برش استفاده نمود.
  2. دستگاه CNC، دستگاه تراش می ‌تواند به طور معمول برای تولید قطعات مخروطی و یا کروی و به اصطلاح سه بعدی مورد استفاده قرار گیرد.برای سری تراشی با تراش cnc در این دستگاه از محور چرخشی استفاده شده که فرایند برش بر روی قطعه مورد نظر اعمال می شود و آن را می تراشد. در حالی که قطعه و مواد بر روی دوک می چرخند.
  3. انواع دستگاه CNC، دستگاه روتر های که این ماشینها منحصرا برای خدمات CNC ساخته شده‌اند. در کاربری از این ماشینها هیچ رابطه انسانی و اپراتور نرم افزار وجود ندارد. با استفاده از این ابزار، قطعات بسیار بزرگ تهیه می شود. متریالی که در این دستگاه مورد استفاده قرار گرفته می شود می تواند پلاستیک، چوب و یا ورق های فلزی باشد. در این دستگاه از دکارتی سه محور X و  Y و Z استفاده می شود.
  4. دستگاه CNC، دستگاه برش دهنده پلاسما  که این دستگاه از نظر اندازه و تنظیماتی که دارد بسیار شبیه دستگاه روترهای CNC است. با این وجود، برش هایی که در دستگاه پلاسما انجام می شود به تنظیمات زیادی احتیاج ندارد. به این دلیل که در برابر کشیدن قطعات، از ابزار چرخشی برای مواد آنها استفاده شده است و به وسیله یک مشعل پلاسما که در بالای میز قرار دارد به حرکت در می آیند. برش های پلاسما برای قطعات پروفیل دو بعدی استفاده می شود.
  5. دستگاه CNC، دستگاه آسیاب که این نوع ماشین ها با استفاده از چرخ دوار که در آنها وجود دارد و با ساییدن زیاد مواد، محصولات خود را تهیه می نمایند.
  6. انواع دستگاه CNC، دستگاه تخلیه الکتریکی که فعالیت ماشینکاری در این دستگاه را به اصطلاح EDM می نامند. در این دستگاه یک شکل خاص، در داخل یک ماده ای خاص،که  از خصوصیات منحصر به فرد تشکیل شده است، با ساطع نمودن انرژی الکتریکی استفاده می شود.
  7. دستگاه CNC، دستگاه برش لیزری، این دستگاه را نباید با دستگاه های CNC که در زمینه برش دهنده پلاسما می باشند اشتباه گرفت. به این دلیل که این دستگاه برای مواد سخت طراحی شده است.

اگرچه این دستگاه برای انجام این کارها به مشعل پلاسما نیاز دارد اما، با دستگاه پلاسما از تفاوت‌ های زیادی برخوردار است. کارگاه پارس صنعت عطاریان می تواند برای تولید قطعات شما به واسطه این دستگاه ها بهترین مجری باشد.

معرفی انواع دستگاه cnc جدید و امروزی

در حال حاضر این دستگاه در نمونه های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود و هر یک از این دستگاه ها می تواند خواسته ها و نیازهای متقاضیان را به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن برآورده کند.

این دستگاه ها مطابق با علم روز دنیا و بدون کوچک ترین خطای انسانی طراحی و تولید شده اند و در صنایع مختلف قابل استفاده می باشند. از سری نمونه های جدید و خاص می توان به دستگاه های cnc زیر اشاره کرد:

●دستگاه فرز cnc عمودی:

این محصول به آسان تر شدن خدمات مربوط به برش و ریزه کاری صنعتی کمک شایانی می کند و همچنین اپراتور را هیچ گونه خطری تهدید نمی کند.

●دستگاه cnc تراش:

این نمونه های جدید تراشکاری را به صورت کاملا دقیق و اصولی بدون کوچک ترین خطایی انجام می دهند.

●دستگاه cnc مخصوص وایرکات:

این محصول برای برخی از فعالیت های جدید و صنعتی امروزی گزینه کاملا مناسب و ایده آلی می باشد.

معرفی انواع دستگاه cnc اورجینال و باکیفیت:

در حال حاضر تعداد دستگاه های cnc موجود در ایران بسیار زیاد است، اما کیفیت نمونه های موجود در داخل کشور به هیچ عنوان با یکدیگر یکسان نیست و شما یرای دریافت انواع خدمات مربوط باید دستگاه cnc باکیفیت و اصل را شناسایی کنید.

●دستگاه cnc جوشکاری صنعتی:

این محصول از نمونه های قدیمی و باکیفیت بازار می باشد.

●دستگاه cnc مخصوص سنگ های مغناطیسی:

به کمک این دستگاه شما می توانید سرعت عمل خود را به راحتی افزایش دهید.

معرفی انواع دستگاه cnc پرفروش جهانی:

تعداد دستگاه های cnc موجود در بازار بسیار زیاد است، ولی در این بین برخی از نمونه ها به نسبت سایر دستگاه ها فروش بیشتر و سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده اند، این دستگاه به سبب کیفیت بالا و افزایش سرعت عمل کاری به نمونه های پرفروش جهانی تبدیل شده اند، این دستگاه های cnc شامل موارد ذیل می شوند:

●دستگاه های cnc مخصوص برشکاری صنعتی
●دستگاه های cnc مخصوص خم و گیوتن
●دستگاه های cnc فرز عمودی جدید و اورجینال

برای مشاوره رایگان میتوانید با شماره های تماس  : ۰۲۱۶۶۱۴۱۳۹۴   تماس: ۰۲۱۶۶۸۲۴۱۳۰   موبایل : ۰۹۱۲۵۴۶۴۳۱۷ کارگاه پارس صنعت عطاریان تماس حاصل نمایید .

سوالات متداول انواع دستگاه CNC

انواع دستگاه های cnc پرفروش کدامند؟

دستگاه های cnc مخصوص برشکاری صنعتی – دستگاه های cnc مخصوص خم و گیوتن – دستگاه های cnc فرز عمودی جدید و اورجینال

انواع دستگاه CNC شامل چه دستگاه هایی است؟

دستگاه فرز، دستگاه تراش، دستگاه روتر های، دستگاه برش دهنده های پلاسمای، دستگاه آسیاب و غیره.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *