خدمات ماشین کاری فرز cnc با تیمی حرفه ای در زمانی کوتاه

خدمات ماشین کاری فرز cnc

کارگاه پارس صنعت عطاریان در بخش خدمات؛ ماشین کاری فرز cnc را با استفاده از دهها آسیاب و تیغه به طور حرفه ای به منظور ارائه خدمات مکانیک حرفه ای انجام می دهد، بخش خدمات شرکت با توانایی ساخت و ماشینکاری قطعات ویژه بر روی آلیاژ ها مختلف در سطح گسترده و سریع آماده ارائه خدمات حرفه ای تراشکاری می باشد و این روند را برای کل ظرفیت داخلی به شکلی بی نظیر تضمین می کند. بخش خدمات ماشین کاری فرز cnc قابل اعتماد و سریع در ارائه خدمات فرز cnc برای دو نمونه تولید سریع اولیه و اجزای نهایی کم حجم آماده خدمات رسانی به کلیه صنایع مربوط در کل کشور است.

فرز cnc 
فرز cnc

خدمات ماشینکاری فرز cnc

فرزکاری cnc یک فرایند تولید کم هزینه است که از فرایند آسیاب سه محور ۳ و فرایند های نمایه ای ۵ محور استفاده می کند تا بلافاصله بلوک های پلاستیکی و فلزی جامد را به قطعات نهایی تبدیل نماید وبه سطح مورد نظر برساند. دستگاه فرز با ابزار برشی که در سه بعد حرکت می کند؛ کار حذف مواد برای رسیدن به شکل مورد نظر را بر عهده دارد.

ابزار برش عموما در حول محور چرخانده می شود که عمود بر میزی است که مواد قطع شده را نگه می دارد یک ابزار برش در زمان چرخش به یک کامپیوتر کنترل حرکت عمودی( z محور برش ) و افقی( x , y محور حرکت بلوک ) مواد را کنترل می کند و به این طریق برش از طریق مواد حرکت هدایت می شود و با حرکت آن بخش هایی را از بین می برد تا اشکال مختلف ایجاد کند.

مزایای ماشیکاری فرز cnc

خدمات سنگین تراشکاری و سبک با ابعاد مختلف و خدمات سنگ محور به این صورت انجام می پذیرد که مواد با جهت گیری های مختلف در روند فرایند تبدیل به اشکال دلخواه می شوند. و منجر به کارایی قطعات مختلف در صنایع می شود. کار فرز cnc به این صورت است که به عنوان مثال در لبه بالایی یک دیواره شیب ایجاد می کند یا ایجاد شیار های مستطیلی در دیواره های جانبی انجام می دهد؛ زوایایی غیر ۹۰ درجه ایجاد می کند. ما در این شرکت از پیشرفته ترین پرسنل متخصص در ماشینکاری و ابزار سازی و قالب سازی و..سود می جوییم.

انواع نمونه کارهای قالب سازی اعم از ساخت قالب بادی ، ساخت قالب تزریق پلاستیک ،ساخت قالب با پرینت سه بعدی را می توانید در سایت مشاهده نمایید.

۵ نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *