دستگاه فرز cnc

دستگاه فرز cnc

دستگاه فرز cnc یک ابزار مکانیکی و کاربردی در صنعت است، با توجه به اهمیتی که این ابزار دارد، در این مطلب قصد داریم نحوه کار آن را مورد نقد و بررسی قرار داده و همچنین در مورد خدمات فرز cnc و کاربرد این خدمات در صنعت، مطالبی نیز بیان نماییم.

"<yoastmark

دستگاه فرز سی ان سی چیست؟

 امروزه با ورود کامپیوتر به صنعت، دستگاه سی ان سی گسترش بسیاری پیدا کرده و در حال حاضر در اکثر ماشین آلات مدرن از آن استفاده می شود.  به طور کلی سی ان سی به معنای کنترل عددی کامپیوتر می باشد. دستگاه فرز سی ان سی که یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات سی ان سی است شامل یک میکرو کامپیوتر می باشد که به عنوان واحد کنترل دستگاه عمل می کند. این کامپیوتر وظیفه ارسال برنامه های لازم را جهت برش فلزات و غیر فلزات را دارد.

در واقع می توان از طریق کامپیوتر تمامی مراحل انجام کار و ابعاد قطعات را به دستگاه ارسال کرد. در حال حاضر خدمات فرز cnc از طریق شرکت‌های زیادی صورت می‌پذیرد که کارگاه پارس صنعت عطاریان یکی از با تجربه ترین شرکت ها در زمینه ارائه خدمات و مشاوره در بهبود و تسریع روند کار با دستگاه فرز سی ان سی می باشد.

خدمات فرز cnc
خدمات فرز cnc

استفاده از دستگاه فرز cnc

همانطور که گفته شد دستگاه فرز یکی از پرکاربردترین تجهیزات سی ان سی می باشد که از ابزار تراش دوار برای براده برداری از جسم استفاده می کند. استفاده از این دستگاه به صورتی است که باید محور ابزار تراش به دستگاه داده شده و در یک جهت و زاویه عمل براده برداری انجام گیرد. در حال حاضر دستگاه های فرز سی ان سی ۴ تا ۶ محور نیز در بازار به فروش می رسد که می‌توانید جهت استفاده از خدمات فرز cnc با مشاورین شرکت ما در ارتباط باشید.

جهت مشاده انواه نمونه کارهای ساخت قالب روی لینک های زیر کلیک نمایید :

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *