خدمات فرز کاری cnc 

خدمات فرز کاری cnc 

کارگاه پارس صنعت عطاریان یکی از شرکت های برجسته و با تجربه در ارائه خدمات فرز کاری cnc  و مدل سازی انواع فلزات نرم و انواع فرم ها به کمک دستگاه فرز cnc می باشد. دقت در ساخت این قطعات در شرکت ما بسیار بالا بوده و امکان ساخت انواع طرح های مورد نظر شما بدون محدودیت ابعادی امکان پذیر می باشد؛

همچنین این شرکت توانایی ارائه خدمات فرز cnc در ساخت طرح های سه بعدی و ساخت انواع ماکت ها تا طول ۳ متر را دارد. نکته قابل توجه این است که متخصصین این شرکت می‌توانند ماکت های شما را به صورت یک تکه ساخته و ارائه دهند. از طرفی امکان تراش قطعاتی از جنس فوم، پلاستیک، فلز و ساخت ماکت های تبلیغاتی و ماکت خودرو با سرعت بالا و کیفیت عالی وجود دارد.

خدمات فرز cnc 
خدمات فرز cnc

خدمات فرز cnc سه محور

خدمات فرز cnc سه محور یکی از خدمات ارائه شده توسط شرکت های مختلف می باشد که این خدمات به صورت طراحی مدل های سه بعدی از روی نقشه های دو بعدی می باشد. همچنین اگر مدل سفارش شده شما اشکالاتی داشته باشد متخصصین این شرکت ها قبل از ساخت و اجرای طرح اشکالات را رفع کرده سپس به ساخت آن می‌پردازند.

می‌توانید با ارتباط برقرار کردن با شرکت های خدمات فرز cnc از جمله شرکت ما لیست کنترل ابعادی قطعات را بعد از ماشینکاری دریافت کرده تا از اجرای صحیح قطعات اطمینان حاصل کنید. اگر دوست دارید که طرح شما به موقع تحویل داده شود با این شرکت در ارتباط باشید. از جمله دیگر خدمات فرز cnc توسط شرکت ما گرفتن مشاوره در مورد ساخت و تولید قطعات متفاوت می باشد.

خدمات فرز کاری cnc 
خدمات فرز کاری cnc

خدمات فرز cnc چهار محور

 اگر قصد سفارش طرح های پیچیده و با کیفیت را دارید می‌توانید از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات فرز  cnc به صورت چند محور کمک بگیرید. شرکت ما یکی از شرکت های فعال در زمینه خدمات فرز cnc چهار محور می باشد که از جمله خدمات این شرکت می توان به طراحی و ساخت انواع قطعات فلزی قطعات چوبی، ساخت قطعات خطوط داروسازی و صنایع بسته بندی مواد غذایی، ساخت انواع قطعات مخابراتی، تولید انواع قطعات پسیو مخابراتی و ساخت آنتن های هورن و رفلکتوری  با استفاده از دستگاه فرز سی ان سی چهار محور اشاره کرد. توجه داشته باشید که در این شرکت تمامی برنامه های فرزکاری و خدمات فرز cnc از طریق نرم افزارهای قدرتمند انجام می پذیرد.

جهت مشاده انواه نمونه کارهای ساخت قالب روی لینک های زیر کلیک نمایید :

۲ نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *